בטיפולי הפריה חוץ גופית אשתי הרתה עם שלושה עוברים. הרופא אמר שיש סיכונים בשלישייה ועדיף לדלל אחד מהעוברים לפחות אבל לא הסביר את כל הסיכונים וכל ההשלכות ולתומנו רצינו להשאיר את כל העוברים. ההריון הסתבך ולבסוף השבוע אשתי ילדה לידה שקטה את כל העוברים בשבוע מוקדם מאוד. האם זו אשמתנו שלא לקחנו את ההמלצה ברצינות המתאימה? או שמדובר ברשלנות?
האם ההמלצה היתה כתובה והאם בכל מקרה כללה האפשרות שבמידה ולא יבוצע דילול שיתרחש המאורע הקשה שארע לבסוף ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה