שלום, אשתי ילדה באחד מבתי החולים בארץ ולאחר הלידה אחת האחיות נתנה לבני לאכול מבקבוק ששתה בו תינוק אחר. האם יש עילה לתביעה? תודה רבה
נתן שלום,
האירוע שאתה מתאר אינו תקין. יחד עם זאת, לצורך תביעת רשלנות רפואית, לא מספיק להראות שהצוות הרפואי התרשל אלא יש להראות שגם נגרם נזק כתוצאה מהתרשלות זו. במידה ולא נגרם נזק משמעותי, יש לשקול את הכדאיות הכלכלית בהגשת תביעה.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה