הגעתי לבית חולים לצורך לידה וניתנה לי זריקת אפידורל. אחרי שעתיים עדיין לא הוכנסתי ללידה ונוצר שטף דם של ממש איפה שניתנה הזריקה. מסתבר שהרופאה הזריקה לי במקום הלא נכון וכתוצאה מכך הלידה הייתה מסוכנת ביותר. כמו כן, אושפזתי בבית החולים עוד שלושה ימים מעבר לצפוי בגלל האירוע (ולא בגלל הלידה(. נגרמה לי עוגמת נפש של ממש, בייחוד כשהייתי בטוחה שהלידה בסכנה (כמעט חוויתי התקף התמוטטות עצבים). מה עושים עכשיו אם רוצים לתבוע?
מה מצבך היום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כן השארת כלי ניתוח בשדה הניתוח מהווה רשלנות רפואית. במהלך הניתוח על הצוות להקפיד להחזיר את כלי הניתוח ובסיום הניתוח אמורה להתבצע ספירה של המכשירים והפדים. המצב שחווית מהווה רשלנות רפואית בלי...
המשך תשובה