אשתי היתה במעקב אצל גניקולוגית כל תקופת ההיריון. באמצע ההיריון היא התלוננה על כאבים שונים, ועל חולשה, והרופאה הרגיעה אותה וקראה לה "מפונקת". בלידה התברר כי היא סובלת מסוכרת היריון, והיא היתה בסכנת חיים, והובהלה לניתוח קיסרי. אני מעוניין לתבוע את הרופאה, ואת קופת החולים על רשלנות. איך עושים זאת, והאם כדאי כבר בשלב זה לערב עורך דין?
אלדד שלום רב., מה מצבה של רעייתך כיום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה