בסוף חודש שמיני פתאום ירדו לי המים ואחרי 4 שעות כבר עברתי לידה שקטה של עובר שאינו בין החיים. למצב הזה לא היו שום סימנים מוקדמים לפי הבדיקות, אבל לי קשה לקבל את העובדה שזה קרה כך סתם בלי סיבה. איך אפשר לברר מה באמת הוביל ללידה שקטה ואם אולי היתה רשלנות?
צר לי לשמוע על המקרה. יש הכרח לקבל בשלב ראשון את תיק מעקב ההריון כדי לבחון זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה