האם שחרור יולדת לאחר זמן קצר, למרות שהיא לא נבדקה כראוי, זו רשלנות רפואית. למזלנו לא נגרם נזק כי פנינו לרופא אחר אשר נתן לאשתי כל מיני תרופות שהקלו עליה ועזרו לה להתמודד עם הכאבים? האם זה עילה לתביעה למרות שלא נגרם נזק משמעותי?
חנוך שלום רב., אם לא נגרם נזק אין עילה לתביעה. בברכה דותן לינדנברג עו"ד.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כשהפענוח שגוי ניתן לבחון האם מדובר ברשלנות רפואית - צריך לאסוף את כל ממצאי הבדיקות ולהפנות אותן לבחינה אצל מומחה רפואי. אשמח להמשיך ולסייע....
המשך תשובה