היי, במהלך ההיריון ביצעתי את כל הבדיקות האפשרויות בנוגע לילדי. בסופו של דבר נולד לי ילד עם פיגור שכלי קל. מן הסתם הרופא היה אמור לפענח את זה בבדיקות שביצעתי, לא? האם אני יכולה לתבוע בגין רשלנות?
ציפי שלום רב., יש לבחון תוצאות כל הבדיקות שביצעת על מנת להיווכח האם יש קשר סיבתי בין העדר אבחון לכאורה לבין קרות הנזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה