נכדתי נולדה עם תסמונת ארב והיד שלה משותקת כמעט לחלוטין. מבירור עם כמה רופאים שאני מכירה מתוקף עבודתי, הבנתי שאם היו מנתחים אותה בקיסרי במקום בלידה רגילה, היה אפשר להימנע מהתסמונת הנוראה הזאת. יש בכך עילה לתביעת רשלנות רפואית?
שלום רב., יש הכרח לבחון התיק הרפואי ולדעת בין היתר מה הייתה הערכת המשקל לפני הלידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה