בהריון תאומות לא זהות, אחת התאומות התפתחה יפה והשנייה בקושי גדלה והיתה בסכנה. בסוף הוחלט על לידה בשבוע 32 והקטנה לא שרדה את הלידה. למה לא חיכו יותר? אפשר לתבוע?
יש הכרח לבחון באמצעות מומחה רפואי בתחום המיילדות והגניקולוגיה יתכן שאף עם התמחות באולטרסאונד את מלא תיק מעקב ההריון כולל כלל הבדיקות שנעשו באשר לשני העוברים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כן השארת כלי ניתוח בשדה הניתוח מהווה רשלנות רפואית. במהלך הניתוח על הצוות להקפיד להחזיר את כלי הניתוח ובסיום הניתוח אמורה להתבצע ספירה של המכשירים והפדים. המצב שחווית מהווה רשלנות רפואית בלי...
המשך תשובה