שלום רב, הגעתי לבית החולים ערב לפני הלידה משום שחששתי שהיתה ירידת מים. נבדקתי באולטרהסאוד וגינלי ונמצא שהכל תקין. למחרת הגעתי לאותו בית חולים ללידה שהיתה קשה ביותר ולבסוף המיילדת הבינה שהקושי בלידה נובע מכך שהילדה היתה במצג פנים. לדעתי ולאור הבדיקה שבוצעה יום לפני כן, היו אמורים לדעת על מצג הפנים שסיכן את הילדה ואותי לריק, ויכל לחסוך ממני סבל רב במהלך הלידה ולאחר מכן ולא אפרט.. האם יש עילה לתביעה?
לילך שלום רב., האם נגרם נזק קבוע ובלתי הפיך לך ו/או לילדה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה