בסוף חודש שמיני הגעתי לבית חולים, בגלל דימומים וכאבים חזקים בבטן. עברתי בדיקה אצל רופא נשים, והוא אמר שהכל תקין. למחרת בעלי היה צריך להזמין לי אמבולנס מרוב שסבלתי. הגעתי לבית חולים, ומיד שלחו אותי לניתוח קיסרי. האם לדעתך מדובר ברשלנות של הרופא?
שלום רב., האם מעבר לכאבים נגרם נזק נוסף ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה