שלום רב, ילדתי תאומות לפני שמונה חודשים ואחרי הלידה ועד עכשיו יש לי כאבים חמורים. בבדיקה שעשו לי אמרו שהתפרים גרמו להצרת הנרתיק ועל מנת לתקן את זה עליי לעבור עוד ניתוח. האם זו עילה מוצדקת להגשת תביעה?
אנה שלום רב., יש הכרח שרופא מומחה בתחום רפואת הנשים/כירורגיה יבחן התיעוד ויחווה דעתו האם הייתה התרשלות., עם זאת יכול שיש לבחון זאת לאחר הניתוח המתקן על מנת להיווכח מהו הנזק שנותר.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה