אשתי היתה צריכה לעבור ניתוח קיסרי בגלל היפרדות שליה. הרופאים אמרו שזו הדרך הכי בטוחה. אבל הסתבר שהצנתר לשלפוחית השתן לא הורכב כראוי והיא נפגעה. איך מגישים תביעה?
אודי שלום רב., יש הכרח לבחון כלל התיעוד, כולל זה לפני הניתוח וכן של מהלך הניתוח וכן תיעוד שמצביע על הנזק שנגרם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ענבר, לעיתים מתקיימת רשלנות רפואית אולם לא נגרם נזק ואז אין עילת תביעה ברשלנות רפואית. המידע שמסרת לא כולל נזק לתינוק ואני מקווה שאכן כך....
המשך תשובה