שלום בני נולד עם פגיעה מוחית קשה ואני חושדת ברשלנות רפואית במהלך הלידה. באילו תנאים ניתן לתבוע רשלנות רפואית בלידה?
סיון שלום,
רשלנות רפואית בלידה עלולה לגרום ללידת תינוק עם פגיעה מוחית קשה.
כדי להוכיח רשלנות רפואית במקרים אלה יש להראות כי הצוות הרפואי התרשל בטיפול ביולדת וכי עקב התרשלות זו נגרם נזקו של היילוד.
מומלץ לפנות לייעוץ פרטני עם עו"ד לצורך הערכת סיכויי התביעה.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה