כשהייתי בהיריון הרופא רשם לי תרופה לבעיה כרונית ממנה אני סובלת. כששאלתי אותו האם זה בטוח לקחת את התרופה לאחר ההיריון הוא אמר שכן ורק לאחר הלידה התברר לי שהתרופה הזו אינה בטוחה בזמן ההיריון. למזלי התינוקת בריאה ושלמה אך האם יש לי עילה לתביעה על רשלנות? תודה על עזרתך
אין לכאורה עילת תביעה בעילת הרשלנות שבוחנת התרשלות ונזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליהיא, התשובה יותר מורכבת מכן ולא. צריך לבחון את הממצאים, מהי התסמונת ובהתאם להפנות פניה מסודרת למומחה האם ניתן וצריך היה על סמך הממצאים בסקירת המע` להפנות לבדיקות נוספות. ...
המשך תשובה