שלום, מדובר על מקרה שבו העובר לא התפתח כראוי בשל בעיות בשליה. אבל מעקב ההריון לא העלה כלום. העיכוב התגלה בשלב מאוחר והיה חשש ממשי להיפרדות שליה, לכן הוחלט על ידי הרופאים שהלידה תהיה יזומה, אולם התינוק נקלע למצוקה ולא ברור אם ישרוד. רצינו לשאול אם העובדה שלא ביצעו כנראה את כל הבדיקות שהיו צריכים או שלא פענחו אותם מהווה רשלנות של הצוות הרפואי שטיפל בנו?
ענבר שלום רב., יש מקום לבחון כלל התיעוד הרפואי על מנת לתן תשובה., יש לשים לב שבמקרה זה יש אפשרות לתבוע עד שבע שנים ממועד הלידה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה