התינוק שהיה גדול נתקע בתעלת הלידה והמיילדת החליטה על ואקום רק אחרי שעתיים, מה שהוביל בסופו של דבר לפגיעה מוחית שעדיין לא ניתן לדעת מה ההיקף שלה. האם זו עילה להגשת תביעה עקב רשלנות רפואית?
נור שלום רב., לפי המתואר יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי מהלידה עצמה כולל המידע מה היה משקל הילד בשעת הלידה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה