שלום בני בן 11 חודשים נולד עם אשכים טמירים והיפוספדיס, ויצטרך לעבוד ניתוח להורדת האשכים בגיל שנה. במהלך ההריון עשיתי 3 סקירות וכלום לא נאמר לי וכן מי שפיר שיצאו תקינים. ואף צויין בסקירות מערכת המין תקינה. האם ניתן לתבוע על רשלנות רפואית ואי ידיעה במהלך ההריון והנזק והעוגמת נפש הרבה שנגרמה ותגרם לנו ? הרי אשכים הם חלק ממערכת המין אז יכלו לסמן תקין אם לא ראו אותם.
רינה שלום רב., תביעה בגין הולדה בעוולה (התרשלות במהלך ההיריון) דורשת בהתאם להלכה הפסוקה כי הנכות תהיה כזו שהייתה מהווה עילה להפסקת הריון.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה