האם המקרה הבא הוא רשלנות רפואית בלידה? בתי נולדה בשבוע מוקדם (27) בעקבות מצוקה עוברית. לצערי, היא נפטרה זמן קצר בלבד לאחר לידתה. בדיקות שנעשו בשילייה הראו שהיו שם קרישי דם. אי לכך, נשלחתי אני לבדיקות מבחינת בירור קרישיות יתר. הבדיקות הצביעו על היותו הטרוזיגונטית לפקטור חמש. אני אציין כי במהלך ההריון עברתי את כל (אבל כל) הבדיקות הדרושות. לא נאמר לי מעולם שעליי לעשות בדיקות קרישיות. האם זו רשלנות?
ענבל שלום רב.,
יש הכרח לשלוח את כלל התיעוד למומחה רפואי שיבחן ההאם היתה התרשלות במהלך מעקב ההריון שהביאה לקרות האירוע הקשה.,
בברכה דותן לינדנברג עו"ד.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ימית, את שואלת שאלה מורכבת, ולכן גם התשובה תהיה כזו- לעניין התארכות הלידה יש קריטריונים בספרות הרפואית לכל שלבי הלידה מבחינת זמנים ולכן איני יכולה לתת לך תשובה עניינית; לעניין הדופק- לא ניתן להער...
המשך תשובה