עקב עיכוב בתחילת נשימות עצמאיות של התינוק ממש לאחר הלידה, כנראה שנגרם לו נזק מסויים, עדיין מוקדם לדעת בדיוק מה הנזק. לא ברור אם חלה רשלנות או לא. אבל אנחנו חושדים בכך. מה אפשר לעשות?
ראשית לכל אנא בדקו אם נותר נזק ואם זה טרם התגבש יש להמתין להתגבשותו., מעבר לכך יש לבחון התיעוד המלא על מנת לתן תשובה באשר להתרשלות.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומה כי חסרים פרטים עובדתיים רבים בפנייה לדוגמא מה היו ממצאי בדיקת PH הייחוד עם הלידה, האם היו האטות דופק משתנות וזמנים. אשמח להמשיך לסייע במענה מתאים עם העלאת נתונים חשובים אלה....
המשך תשובה