בניתוח קיסרי בעקבות טעות במינון בחומרי ההרדמה אחותי הרגישה את הניתוח וסבלה מכאבי תופת ולמרות שאמרה את זה כבר בזמן הניתוח לא הקשיבו לתלונות שלה. האם ניתן לתבוע את המרדים בגין רשלנות?
יש לבחון הנתונים כולל הנטען באשר למינון. כמו כן האם נגרם נזק נוסף מעבר לכאבים ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה