לפני שנה וחצי ילדתי, מאז זריקת האפידורל אני סובלת מבעיות חמורות בגב, קיבלתי כבר מספר חוות דעת שהאפידורל גרם לזה. האם יש אפשרות להגיש תביעה על רשלנות? לא יכלו לבדוק את מצבי לפני שהזריקו את החומר? אשמח לתשובה,
תמר שלום רב יש לבחון חוו"ד אילו לפני שמגישים תביעה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה