שלום רב, לפני שנה ילדתי את בני הבכור. הלידה היתה מורכבת ונמשכה הרבה שעות והילד נולד עם הרבה כתמי לידה על כל הגוף, אמרו לי שהכתמים הם בגלל הלחץ בלידה ושהם יעברו עם הזן, אבל זה לא נראה שהם עוברים. יכול להיות שעברנו רשלנות רפואית?
סביון שלום רב., כדאי שרופא יבדוק אותו במצבו כעת וייתן לכם חוו"ד מתאימה האם אכן צפוי לחלוף.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מעיין, הנתונים שמסרת בפנייתך כלליים, ולכן תשובתי בהתאם- תמיד יש לבחון את התיעוד הרפואי מה נכתב "בזמן אמת" האם הייתה סטייה מיילדותית במהלך הלידה (האם בוצעו בדיקות נרתיקיות במהלך הלידה); האם היו גו...
המשך תשובה