לפני חודשיים עברתי גרידה וזאת משום שבשבוע 11 העובר היה ללא דופק. לפני שלושה שבועות הייתה צריכה באופן פרטי לעבור היסטרוסקופיה ניתוחית כדי להוציא שארית של ההריון. בסוף הניתוח גילו גם שנגרם לי נקב ברחם בזמן הגרידה. ברור שנקב ושארית הריון הם סיבוכים של גרידה. כעת, כנראה שאצטרף לעבור היסטרוסקופיה אבחנתית נוספת לבדוק את מצבו של הנקב. אני מאד חוששת מבחינת פוריות עתידית. כמו כן, אני נמצאת במצב נפשי קשה היות ואינני יודעת האם אוכל להיכנס להריון בעתיד. איך מגישים תביעה בגין רשלנות רפואית בגרידה?
אביטל שלום רב.,
אציע להמתין לאבחנה הנוספת ולפנות עם תוצאותיה ועם כלל התיעוד הרפואי למומחה בתחום המיילדות והגניקולוגיה על מנת שיבחן האם הייתה התרשלות שגרמה לנזק הגופני ולהשלכותיו הנפשיות.
בברכה דותן לינדנברג עו"ד.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה