שלום רב, 1) האם מנהל הסדרים בפגישה עם מבוטח מחויב למסור מכתב סיכום פגישה? 2) מבוטח הודיע בפגישה עם מנהל הסדרים כי הפסיק לעשן וקיבל התחייבות בעל פה על עדכון הפוליסה וכתוצאה מכך יקטנו הסכומים מהחיסכון לטובת הריסק. הסתבר למבוטח לאחר תקופה ארוכה כי הפוליסה לא עודכנה ואף לא הוכן סיכום פגישה ומנהל ההסדרים התחמק מתשובות כל אותה תקופה. כיצד הרגולטור מתייחס לרשלנות זו שלטעמי מכוונת ומונעת מאינטרסים? האם התנהלות חברת הביטוח מהווה עבירה פלילית? בתודה מראש, אלון
אלון שלום,
במשרד האוצר יושב המפקח על הביטוח - למפקח יש סמכויות להטיל "עיצומים" - קנסות על חברות הביטוח, ככל והוא מוצא הצדקה לכך (מדובר בקנסות של מאות אלפי שקלים).
ככל ולדעתך חברת הביטוח התנהלה באופן לא כשר הרי שאתה יכול לפנות אליו בתלונה.
באשר לשאלתך אני לא מכיר הגדרת תפקיד של מנהל הסדרים - ככל שמדובר בסוכן ביטוח או נציג של חברת הביטוח הרי שיש לכך השלכות .
בהצלחה,
דורון קמיר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
053-7359661
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, איסוף מידע רפואי בתיקי נזיקין הוא הליך שכיח. במידה וקיבלת טופס ויתור סודיות רפואית , תוכלי ליתר ביטחון גם לאשר מול המטופלת את העברת התיעוד לפני שליחתו. בברכה, אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה