פתאום קיבלתי אתמול בערב שליח הביתה עם מעטפה מבית משפט לענייני משפחה, תביעה להפחתת תשלום מזונות מהגרוש שלי. הוא טוען שהוא פוטר מהעבודה ובגלל זה הוא לא יכול לשלם את מה שסיכמנו בגירושין. הדיון נקבע כבר לעוד שבועיים. מותר לו בכלל לפתוח הליך כזה מהר בלי שנלך קודם לגישור או משהו ביחידת הסיוע?

שלום אליור,
נשמע תמוה ביותר כי עליו היה לפתוח בקשה לישוב סכסוך. ייתכן שפתח והתיק נסגר. אנא צרי עימי קשר טלפוני בדחיפות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום פועה. כל הכנסה שמתרחשת במהלך הנישואין שייכת בפירוש לשני הצדדים גם אם רשום רק על שם אחד מהצדדים. מציעה לך לפעול בדחיפות על מנת לעקל הכספים. מוזמנת ליצור עימי קשר טלפוני...
המשך תשובה