בככונתי להתחיל בהליכי גירושין מבעלי. עד שאסמיך עורך דיו, אם בכלל ,היות ובעלי מביע נכונות לגישור (יתכן שמשקר לי) החלטתי להקדים ולפתוח בשלב ראשון תיק בבית המשפט (לפני שבעלי ייפנה לרבני). בפנייתי לבית המשפט ניתבקשתי לכתוב תביעה לפירוק שותפות ולצרף תצהיר אימות חתום על יד עו״ד. שאלתי היא איך כותבים תביעה לפירוק שותפות (של הדירה שבבעלותנו? האם עלי לפרט למה אני מבקשת פירוק ? למה אני רוצה להתגרש? האם עלי להוסיף שאני מעוניינת בפירוק שותפות של נכסינו הנוספים ? כל מה שאני מבקשת בשלב זה זה שכל ענייננו בנושא רכוש יידון בבית המשפט ולא ברבני ולכן איינני יודעת איך לעשות זאת ? באם אפשר לקבל דוגמא של כתב תביעה לפירוק שותפות בדירה של בני זוג ?
בס"ד
תוכלי לפנות אלי אישית ואעביר לך בשמחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במזכירות בית הדין למשפחה דף "תצהיר אימות" שעלי להחתים בו עו"ד
אשמח אם תוכל לשלוח גם לי דוגמא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רוני, את המידע לגבי מה מהות ישוב הסכסוך תקבל בפגישה עצמה אבל סביר להניח שמדובר באבהות זמני שהות ומזונות. החל מהפגישה השניה אתה יכול להיות מיוצג על ידי עו"ד ואני בהחלט ממליצה על כך. מוזמן ליצור...
המשך תשובה