השופט נתן החלטה שהילד יפגוש את האם במרכז קשר ,הילד מסרב בתוקף לפגש עם האם ,הרווחה מאימת על הילד ואומרת לו שאם לא תפגש עם האם אתה תהייה סרבן פקודת בית משפט ,מה זכות הילד במצב כזה ,מה הוא יכול לעשות או מה זה משפיע עלו ,האם ניתן לחייב את הילד לפגוש את אמו בכוח ,והרוחה אומרים שזה בעיית האבא שזה אני ,הבעיה שאני לא מצליח לשכניע את הילד שילך למפגש במרכז קשר .הערה : האמה היתה מאוד אלימה עם הילדים והיא הורשעה באלימות ותקיפת קטין בנסיבות מחמירות ,הילד הוא הקטן והוא בן 13.5 האחים שלו הם מעל ל 17 והם מסרבים לפגש עם האם אך השופט לאחר שקרא את תגובתם לא חייב אותם , --מה ניתן לעשות במקרה כזה אני דואג שהדבר יפגע בילד מבחינה נפשית מרוב הלחץ שמופעל עלו
בס"ד
בהנחה שהעובדות שציינת נכונות ניתן להגיש לביהמ"ש ובאם טרם חלף זמן ניכר ממועד מתן ההחלטה ניתן לבקש רשות ערעור לביהמ"ש המחוזי .
אם חלף זמן מההחלטה והשתנו הנסיבות ניתן להגיש לביהמ"ש שנתן את ההחלטה בקשבה לעיון נוסף המגובה בתצהיר שיפרט את הנסיבות החדשות ואת הצורך במתן ההחלטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דבורית על פניו לא נראה לי שבית המשפט יסכים לעיכוב. חסרים לי המון פרטים כגון זמני השהות של הילד עם ההורים. הכנסות הצדדים. האם את מיוצגת? מוזמנת ליצור כעימי קשר טלפוני...
המשך תשובה