שלום, כשהייתי חייל נשפטתי וישבתי בכלא, עכשיו יש לי רישום פלילי. רציתי לדעת אם זה ילווה אותי לתמיד בחיים האזרחים והאם יש דרך להיפטר מזה? תודה, יגאל
לשאלתך - "יש דרך להיפטר מזה".
העובדה שהרישום נוצר עקב הרשעה שנוצרה במהלך שירותך הצבאי אף באה לטובתך בעניין זה ופרט כי לאחר שירותך הצבאי אתה מנהל אורח חיים תקין ונורמטיבי
תוכל לפנות אליי לייעוץ פרנטי בסוגייה
עו"ד יערה רשף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי שלום, אם חלפה תקופת ההתיישנות של ההרשעה (מציע שתיגש לתחנה לבדוק זאת), הרי שמשטרת ישראל לא תוכל לדווח על כך לשגרירות האמריקאית....
המשך תשובה