שלום רב בני בהיותו בן 16 נעצר בגין הדלקת אבוקה באימון משחק כדורגל. היה בבית משפט לנוער והורחק ממגרשי כדורגל. התיק נסגר בעילה של "חוסר עניין לציבור". היום בני בן 23 לאחר שירות של 3 שנים כלוחם בהנדסה קרבית. האם ניתן למחוק רישום זה,? האם ניתן לפנות ישירות למשטרה או לפרקליטות על מנת למחוק את הרישום? האם הרישום יכול להוות בעייה להתקבל לעבודה במשרה בטחונית? בתודה מראש מאם מודאגת קרן
ניתן למחוק רישום זה
ישנן עבודות מסוגים מסוימים שרישום מסוג זה עשוי להוות בעיה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עובדיה שלום, הבקשה לקיצור תקופת המחיקה מוגשת לנשיא. במידה שחלפה תקופת ההתיישנות (7 שנים מיום גזר הדין, במידה שלא הוטל מאסר בעבודות שירות או בפועל), הרי שהמידע לא יימסר ע״י משטרת ישראל לרשויות זרות (...
המשך תשובה