לפני כמה ימים רבתי עם חבר וותיק והיה צעקות והרבה בלאגן. השכנים שגרים לידי הזמינו משטרה והיא הגיע למקום כשאנחנו רבים מכות. השוטר הפריד בינינו ואז אמרנו לו שאף אחד לא רוצה להגיש תלונה ושהכל בסדר. למרות זה במשטרה אמרו לנו שיפתחו לנו תיק. האם זה רישום פלילי?
ככל שלא נחקרת וככל שלא תוזמן לחקירה, אין תיק ומכאן שאין רישום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד שלום, השמועה כי אדם מוגבל לחנינה אחת בחייו הנה אגדה אורבנית. חנינה, אגב, יכולה להתבטא לא רק בקיצור תקופת מאסר אלא גם בקיצור תקופת התיישנות והרשעה (לרוב 17 שנים) על הרשעה שמפריעה לאנשים רבים במציא...
המשך תשובה