אם הוגש נגדי כתב אישום והתחיל להתנהל משפט ואז אני מגיע להסדר טיעון עם המתלונן על כך שהוא יקבל פיצויי כספי ובתמורה ימשוך את התביעה. האם אני אסבול מרישום פלילי למרות שלא הורשעתי בדין או שהשופט קובע שברגע שאני מאשר פיצויי כספי אני בעצם מודה בעבירות המיוחסות לי ואז אני אקבל רישום פלילי לכל החיים?
מהרגע שמוגשת תלונה במשטרה וודאי שכתב אישום, למתלונן אין יכולת למשוך חזרה את התלונה או את כתב האישום ורק התביעה יכולה לעשות זאת.
המשמעות של הסדר טיעון שבמסגרתו אתה מודה הוא שבית המשפט מרשיע אותך בביצוע העבירה ולכן יזקף לחובתך רישום פלילי, הרישום הוא לא לכל החיים, לאחר תקופה מסוימת הרישום נמחק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאור שלום, בגדול, ממתינים עוד מספר חודשים לראות שהתיק נסגר. אם לא הגישו נגדך כתב אישום עד עכשיו-הסיכוי שזה יקרה הוא קלוש ביותר. עם זאת, קיימת אפשרות סבירה שהתיק נסגר ושלא הודיעו לך על כךאני ממליץ ...
המשך תשובה