שמי יעקב ויש לי שאלה בנוגע לרישום פלילי. רישום משטרתי אחרי עבירה של איומים זה רישום פלילי או שרישום פלילי זה רק דרך בית משפט? כמו כן, אני מתחיל עוד מעט עבודה חדשה והמעסיק רוצה לראות רישום פלילי ותעודת יושר מהמשטרה. אם יש לי רישום משטרתי אבל התיק נסגר מחוסר ראיות, האם המעסיק ידע על כל הסיפור? תודה , יעקב
ככל שהתיק נסגר במשטרה מעילה של חוסר ראיות זהו רישום משטרתי בלבד ולא רישום פלילי.
קיימ ים מספר גופים שהמשטרה רשאית להעביר אליהם את המידע אודות התיק הסגור, השאלה מיהו המעסיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלמה שלום, מכיוון שנשפטת בשנת 2008 ובהנחה שנשפטת לשנת מאסר בפועל (ממנה נוכה לך שליש ומנהלי)-הרי שתקופת ההתיישנות של הרשעתך הסתיימה בשנת 2016 (תוכל לוודא זאת ע״י הוצאת גיליון רישום פלילי בכל תחנת משטר...
המשך תשובה