לפני שלוש שנים נעצרתי למשך 21 יום בגלל שעובד שלי פשע ואמר לשוטרים שהייתי השותף שלו לפשע. לאחר 21 יום שוחררתי ולא הוגש נגדי אפילו כתב אישום. כמו כן, לא קרה שום דבר מאז אבל ביררתי ומסתבר שהתיק שלי עדיין פתוח. כיצד אני מבקש את סגירתו של התיק ואיך מוחקים את הרישום הפלילי? תודה.
שולחים מכתב בקשה לראש משרד החקירות בתחנת המשטרה בה נחקרת ומבקשים לסגור את התיק בדחיפות נוכח הזמן הרב שחלף וכן עקב נימוקים עיניינים נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יובל שלום, במידה שאין מדובר במשרה בעלת סיווג ביטחוני גבוה, הרי, שלמיטב ידיעתי, וועדת הבוחנים לא תוכל לקבל מידע אודות התיק הסגור שלך אלא רק אודות תיקים פתוחים והרשעות....
המשך תשובה