שלום בשנת 2006 עברתי תאונה ונשבר לי השיניים והיד בקיצור הוצאתי תכסף מהביטוח ובגלל שעדיין לו היה לי 18 אז הכסף עבר לגיסתי והיא אמרה טטפל בשיניים תקבל תכסף עכשיו התחלתי טיפול והיא לו מוכנה לתת לי תכסף שלי היא אומרת שאין לה בעבר היה לי עורך דין שטיפל לי בתיק והיה משפט וזכינו במשפט ושם זה נתקע התיק עם תוכל להגיד לי מה לעשות אני יודה לך
אבי שלום,
תוכל להגיש תלונה כנגדה על גניבה בידי מורשה.
אני מציע שגם תיגש להתייעץ עם עו״ד אזרחי כדי לשקול הגשת תביעה נגדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן שלום, דרישות המעסיק, לא רק שהן בלתי חוקיות, אלא שהן אף בלתי ישימות. גם אם המעסיק מחתים אותך על אישור שלך לקבל ממשטרת ישראל מידע אודות עבר פלילי ומשטרתי-הוא לא יכול להשתמש בזה, בפועל. ובעברית פשו...
המשך תשובה