רציתי לדעת כתב אישום על תקיפת עובד ציבור, סעיף איומים על עובד ציבור , סעיף הפרעה לעובד ציבור וסעיף חבלה חמורה בצוותא חדא ... האם על פי סעיפים אלו אני אהיה זכאית לקבל סיוע מסנגוריה ציבורית ... כמו כן סעיפים אלו נשלחו בכתב אישום גם לאחי ואבא שלי האם כל אחד מאיתנו בנפרד זכאי לקבל עו"ד שייצג אותו מול המדינה .... אם לא ..אשמח לקבל יעוץ אישי או טיפים איך עליי לבנות תיק הגנה למשפט הנוראי הזה נגדנו ...שמה שקרה זה בידיוק ההפך עובדי מדינה פגעו בנו .... תודה מראש
לדעתי, הזכאות שלכם מותנית בבדיקת מצבכם הכלכלי. מובן כי ככל שימנו עו"ד, כל אחד מכם ייוצג ע"י עו"ד אחר.
לכן, אני ממליץ לפנות לסנגוריה הציבורית באזור מגוריכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מלי שלום, אני לא רואה כיצד נשיא המדינה יקצר לך את תקופת ההתיישנות והמחיקה של ההרשעה (למעט נסיבות בריאותיות יוצאות דופן, שלך או של מישהו מבני משפחתך התלוי בך). הייתי מציע לך שלא לגשת להתמחות כל עוד ...
המשך תשובה