לאחר מאבקים משפטיים קצרים הצלחתי להביא למחיקת תיק פלילי בעילה של חוסר אשמה. הבנתי שהרישום הפלילי נמחק באופן סופי וחלוט. האם זה נכון? (אני לא כל כך מאמין לעורך הדין ולמשטרה)
הדבר נכון. המשמעות של סגירת תיק מחוסר אשמה היא מחיקתו המוחלטת מהרישום המשטרתי כאלו לא היה תיק מעולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליה שלום, במידה שמדובר בחתימה על תצהיר-הרי שיהיה מדובר בתצהיר כוזב (עבירה על החוק). אם לא מדובר בתצהיר-הרי שמה שיקול הוא שלך. במידה שתגיעי לשלבים מתקדמים בתוכנית-מספיק שאיזה שוטר שיחפור עליך ידליף ...
המשך תשובה