שלום יש לי שאלה מאוד דחופה, בני עכשיו הורשע בביצוע עבירת תקיפה ואיומים וקיבל עבודות שירות לחצי שנה. אני רוצה לערער על ההחלטה וחושבת שמדובר בחוסר צדק משווע, שכן הבחור השני לא נשאר חייב והרביץ לו מכות רצח. לא רק שהבן שלי היה מאושפז בבית חולים, עכשיו הוא גם צריך לעשות עבודות שירות?! איך מערערים על העונש הזה, ומה הסכנות אם יש, בערעור. אשמח לתשובה מהירה,
נאוה שלום,
חסרים לי נתונים רבים ע״מ לתת לך תשובה מפורטת.
את מוזמנת ליצור קשר טלפוני ואשמח לייעץ לך טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלה שלום, בהתאם לסעיף 18(א)(4) לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים 2012, אחד התנאים לרישום הנדסאי או טכנאי במרשם הוא העדר הרשעה בעבירה פלילית ״שמפאת מהותה, חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי, לדעת ועדת ההסמ...
המשך תשובה