מה שלומך? קיבלנו הודעה באתר מנע על החלטה: שלום להלן פרטי התיק שלך: לסגור את התיק ולא להמשיך את הליכי החקירה מסיבה: חוסר ראיות מתחת להודעה זו כתוב:סטטוס מעורבים רא: השכן -סגירה שלא להעמיד לדין אא :אבא שלי (הקשיש) סגירה שלא להעמיד לדין מה המשמעות?
חני שלום,
מדבריך אני מבין כי מדובר בתלונה בגין סכסוך שכנים וכי המשטרה החליטה לסגור את התיק כנגד 2 המעורבים (אביך והשכן) מחוסר ראיות.
במידה שברצונך לערור על ההחלטה-באפשרותך לעשות כן אך הסיכויים הם בד"כ נמוכים כאשר מדובר בגרסה מול גרסה (אלא אם יש תיעוד של האירוע).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכאל שלום, לפני כחצי שנה, אמורות היו לחלוף תקופות ההתיישנות והמחיקה של ההרשעה שלך. אתה יכול לבדוק זאת בכל תחנת משטרה (בהצגת ת.ז.) בימים א-ה משעה 08:00 ועד 16:00....
המשך תשובה