שלום רב פתחו לי תיק במשטרה על גניבה מהעבודה של כרטיס ע"ס 200 ש"ח שאני אמרתי שמצאתי את הכרטיס ע"ס 200 ש"ח במשטרה אמרתי שמצאתי את הכרטיס ולא גנבתי שאלה שלי האם יעשו לי משפט במשטרה ? האם אפשר לסגור את התיק במשטרה ומה עושים ?
אסי שלום,
גם גניבה בדרך של מציאה ואי דיווח עליה מוגדרת כגניבה. סכום של פחות מ-1,000₪ אינו מוגדר כגניבה ממעביד אלא כגניבה רגילה. מכיוון שסכום הגניבה נמוך מ-300₪, הרי שעפ״י הנהלים המשטרתיים-התיק צפוי להיסגר מחוסר עניין לציבור (בתוך כשבוע-שבועיים). בהנחה שיהיה זה התיק היחיד נגדך, הוא יימחק מגיליון הרישום הפלילי שלך, באופן אוטומאטי, בחלוף 5 שנים מיום האירוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יצחק שלום, עקרונית, ניתן למחוק את התיקים, אם כי העובדה שטרם חלפו שנים רבות מזמן חלוף המעשים המיוחסים לך והעובדה כי מדובר ב-5 תיקים-אינה מעמידה, לדעתי, את סיכויי הבקשה, על הרף הגבוה ביותר, אלא על סיכו...
המשך תשובה