שלום, אם בזמן היותי קטין נלקחתי למשטרה על בעיות התנהגות, אך לא נפתח תיק(כן עברתי תשאו/ חקירה לא יודע מה ההגדרה), האם יש רישום פלילי? אני מתגייס עוד שנה ורוצה לשרת במשטרה-שח"ם, האם זה ימנע ממני לעשות כן?
רונן שלום,
סביר להניח שאותו תשאול לא השאיר שריד בגיליון הרישום הפלילי שלך.
גם אם כן-בהנחה שהיה מדובר בתיק פשוט-סביר להניח כי נמחק אוטומטית.
גש עם ת.ז. לכל תחנת משטרה, בקש להוציא גיליון רישום פלילי ותוכל לבדוק זאת במו עיניך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניר שלום, במקרה של תיק משטרה יחיד, יש תיקים שנמחקים, באופן אוטומטי, בחלוף 7 שנים מהאירוע (תיקים לא חמורים, מסוג עוון, שהעונש המקסימאלי הקבוע בגינם בחוק הוא עד 3 שנות מאסר, כמו תקיפה , כולל חבלנית, הס...
המשך תשובה