היי, 1. אני כעת עושה של"צ, מה סטטוס התיק שלי במשטרה? 2. בהתחשב בכך שאין לי הרשעה פלילית האם אני יכול להתקבל למשרדים ממשלתים (חוץ ממשרד האוצר)? האם אני חייב להגיד להם שהיה בעבר שלי מקרה שיצאתי ללא הרשעה פלילית? 3. המקצוע שלי הוא בעולם הפיננסי, מכוני האמינות כל הזמן שמים לי רגל בקבלה למוסדות פיננסים, מאיפה הם מקבלים את המידע עלי? והאם יש דרך לעקוף אותם בתהליך הקבלה, אשמח לייעוץ :))
שלום לפלוני,
בגיליון הרישום הפלילי שלך התיק מופיע כפסק דין ללא הרשעה.
במידה שתישאל בראיון עבודה למשרד ציבורי האם יש לך הרשעות-התשובה היא שלילית. במידה שתישאל האם נשפטת בבימ"ש או האם לחובתך תיקים פליליים-התשובה היא חיובית.
אין לי מושג באיזו דרך מכוני הקבלה מקבלים מידע בנוגע אליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלמוג שלום, בחלק קטן מהמקרים, מבקש הויזה מתבקש להעביר לשגרירות ארה״ב (באמצעות משטרת ישראל) את הרישום הפלילי שלו. במידה שתתבקש לעשות זאת, לא תהיה ברירה אלא לעצור את התהליך עד שתחלוף תקופת ההתיישנות...
המשך תשובה