נעצרתי ונחקרתי בגין תקיפה לאומנית..שלחו לי מכתב שהתיק הועבר לעיון התביעות, עברה שנה ולא אמרו לי כלום. יש לי עדיין תיק? איך אני סוגר אותו?
עובדיה שלום,
לא הייתי פונה, בשלב זה, ע"מ שלא ליצור מצב שהפניה שלך תעיר מישהו בפרקליטות.
הייתי ממתין כשנתיים נוספות ורק אז מגיש, אם בכלל, בקשה לסגירת התיק.
זאת, אלא אם כן התיק הפתוח מפריע לך מאוד לרכוש מקצוע כלשהו או לצאת לחו"ל או בדבר אחר ויש לך ראיות טובות להוכחת חפותך.
וגם אם כן, הייתי עושה זאת בליווי מקצועי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתי שלום, משטרת ישראל אינה מוסמכת להעביר מידע אודות תיקי משטרה סגורים לרשויות זרות ולכן מידע כזה לא יופיע בתעודת מידע פלילי המועברת ממנה לקונסוליות ולשגרירויות זרות. המידע היחיד שיופיע בתעודה זו הוא...
המשך תשובה