שלום, הורשעתי בעבירת גניבה לפני כ-15 שנה, אולם לא קיבלתי עונש אלא רק אזהרה, האם מדובר במקרה של "אי הרשעה"? אם כן והרישום התיישן ונמחק לאחר 5 שנים, האם מקום עבודה שהחתים אותי על ויתור סודיות יכול לראות את הרישום הנ"ל. בברכה, עדן
עדן שלום,
במידה והורשעת בעבירת גניבה, אז מדובר בהרשעה וקיים רישום פלילי.
בעניין התקופה, עבירות מסויימות נמחקות עם השנים.
במידה והיית קטין בזמן העבירה, המועדים קצת שונים.
בברכה,
דרור סלמן, עו"ד
מנהל פורום רישום פלילי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יניב שלום, רוב הסיכויים שהתיק ייסגר מחוסר עניין לציבור או בהסדר מותנה. אין הבדל משמעותי בין השניים ושניהם נחשבים לרישום משטרתי פנימי אשר חשוף בעיקר לגורמים ביטחוניים או לצורך סיווג ביטחוני. ההבדל היח...
המשך תשובה