המשטרה הודיעה לי כי התיק נסגר מחוסר ראיות. מה זה אומר לגבי רישום פלילי בעתיד?
תלם שלום,
בהודעת המשטרה רשום את הסיבה לסגירת התיק. באופן עקרוני קיימות 3 סיבות לסגירת תיק.
תשאיר אינפורמציה נוספת מהמכתב ותקבל תשובה ספציפית.
בברכה,
דרור סלמן, עו"ד
מנהל הפורום לרישום פלילי ומחיקתו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, רוב הסיכויים שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור ולא טרחו לשלוח לך מכתב על כך (בד״כ כך קורה). גשי עם ת.ז. לכל תחנת משטרה, בקשי להוציא גיליון רישום פלילי ותוכלי לראות אם התיק מופיע כפתוח או כסגור. ...
המשך תשובה