נחקרתי בגין חשד לתקיפה משום שהשתמשתי בגז פלפל בזמן מריבה עם אדם ברחוב. לאחר תקופה קצרה התקשרו אלי על מנת לסגור את התיק ב"הסדר מותנה". השאלה שלי היא מה הסיכוי לשנות את עילת סגירת התיק לחוסר אשמה ? חשוב לציין שצייינתי בחקירה שחשתי סכנה משני הבחורים שניסו לתקוף אותי והבאתי לחוקר את גז הפלפל שבו השתמשתי כנגד אותו אדם.
אברהם שלום,
עליך לצלם את חומר הראיות בתיק ולהתייעץ עם סנגור ע״מ לבדוק האם קמו לך נסיבות של הגנה עצמית או.לא והאם כלל הראיות בתיק תומכות בכך או שקיים סיכוי סביר להרשעה. אם קיים סיכוי סביר להרשעה, מומלץ לחתום על הסדר מותנה. במידה שתרצה, אשמח לסייע לך בהערכת הראיות בתיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אין כל יסוד לחשש שלך. כל עוד לא ביצעת בחו״ל פשעים קשים ונתבקשה הסגרתך לישראל… משטרת ישראל אינה מוסמכת להעביר מידע לרשות זרה אלא במידה שאתה זה שביקשת זאת ממנה (במידה שביקשת להוציא אשרת כניסה...
המשך תשובה