הסתבכתי בתיק עם אשמות פליליות (הלבנת הון, הצהרה כוזבת בידי איש ציבור ועוד...) העניין הוא שבאותה פרשיה שהסתבכתי אני גם מתלוננת בתור קורבן שכל מה שעשיתי היה מתמימות ונעשו בי התעללויות נפשיות שבגינם הייתי כפופה לאותו אדם שאמר לי לעשות את און עברות. פיטרו אותי מעבודתי החדשה כי יש לי תיק פלילי במשטרה... האם זה חוקי? שאני בעצם קורבן (אומנם גם נאשמת - אך הסיבות הובררו) באותו תיק והעברות שעשיתי הם בגלל כפיה נפשית... מה ניתן לעשות נ.ב התיק רחב מאוד ומעורבים בו עשרות אנשים. תודה
שירה שלום,
כאשר חברה סבורה כי עובד הפר אמונים כלפיה-היא יכולה לפטרו, אף ללא מתן פיצויי פיטורין. השאלה היא שאלת הוודאות של הפרת האמונים. עליך להתייעץ בנושא עם עו״ד המתמחה בדיני עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכאל שלום, במידה שמדובר בהרשעה יחידה והעונש שקיבלת הוא מאסר על תנאי ולא עבודות שירות או כלא, הרי שתקופת ההתיישנות של תיק אלימות היא 5 שנים. לאחר תקופה זו, משטרת ישראל אינה יכולה למסור מידע אודות הה...
המשך תשובה