היי, ביקשתי להישפט על דו"ח חניה אולם לאחר דיון אחד ביקשתי לחזור מכפירה באשמה, להודות ולשלם את הקנס (הבנתי שטעיתי למרות מה שחבתי בתחילה). השופט הסכים וגזר עליי לשלם את הקנס. ברצוני לשאול האם יש הרשעה במקרה זה? איך אפשר לברר? ואם כן - מה המשמעות? היכן זה נרשם והאם זה יימחק בעתיד?
אורי שלום,
הרשעה בגין עבירת חניה בשל דוח של עיריה אינה נרשמת בשום גיליון רישום משטרתי. הרשעה בגין דוח משטרתי (הן דוח שנשפטת בו והן דוח ששילמת בגינו ולו קנס של 100₪ באמצעות האינטרנט) נרשמת בגיליון הרישום התעבורתי שלך, שהוא נפרד מגיליון הרישום הפלילי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זה אכן היה דו"ח שניתן ע"י העיריה - תודה על המענה. נרגעתי שאין רישום פלילי כלשהו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלומי שלום, אני שמח שפנית אלי ע״מ שאוכל להרגיע אותך! בהנחה סבירה שלא נשפטת לתקופת מאסר (או לפחות לא לכזו שעולה על 3 שנים...), הרי שההרשעה שלך התיישנה ומשטרת ישראל לא תוכל למסור כל מידע בעניינה למנכ״...
המשך תשובה