היי, התיק נגדי היה אמור להיסגר גם כי עבר המון זמן וגם כי הוא נסגר מחוסר עניין לציבור. איך אפשר לוודא זאת? צריך להגיש משהו לביהמ"ש ולקבל אישור על כך? באינטרנט לא הצלחתי למצוא שום מאגר רלוונטי.
אורייה שלום,
יש לגשת לכל תחנת משטרה (עם ת.ז., בימים א-ה, משעה 08:00 ועד 16:00) ולבקש גיליון רישום פלילי. שם ניתן לראות האם התיק, עדיין, מופיע כסגור או שכבר נמחק (הרוב המכריע של עבירות העוון נמחקות בחלוף 7 שנים מיום האירוע, במידה שמדובר בתיק יחיד).
במידה שתהיה שאלה נוספת או צורך כלשהו, ניתן להתקשר אלי ואשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אברהם שלום, מכיוון ששאלת את השאלה (בנוסח דומה) בפורום מעצרים-הבנתי שמדובר בהסדר מותנה, למרות שאין הבדל בינו לבין סגירת תיק בדרך אחרת (למעט חוסר האפשרות להגיש בקשה לשינוי עילת הסגירה לחוסר אשמה). בחל...
המשך תשובה