שלום, לפני שישה חודשים קיבלתי רישום משטרתי שעדיין פתוח. הסיבה מאוד שטותית (כשהבאתי הציוד שלי מארה"ב כשעליתי אחד הסכינים שלי היה יותר מדי ארוך) אבל אני מתגייס בעוד חודש ואני אצטרך לעבור סיווג ביטחוני. לא אכפת לי אם ישאלו אותי לגבי התיק כי זה נורא מטומטם, אבל האם אוטומטי לא אקבל סיווג בגלל התיק? תודה, אברהם
אברהם שלום,
סביר להניח שבשל התיק הפתוח-לא תגוייס ליחידה צבאית או לתפקיד צבאי הדורש סיווג סודי או סודי ביותר.
במידה שתרצה לפנות למשטרה בבקשה לסגור את התיק (בעדיפות לסגירתו מחוסר אשמה)-אתה מוזמן לפנות אלי ואשמח לסייע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עובדיה שלום, הבקשה לקיצור תקופת המחיקה מוגשת לנשיא. במידה שחלפה תקופת ההתיישנות (7 שנים מיום גזר הדין, במידה שלא הוטל מאסר בעבודות שירות או בפועל), הרי שהמידע לא יימסר ע״י משטרת ישראל לרשויות זרות (...
המשך תשובה